Videos


OFfIciAL GaS PeDal DaNcE!!!



I OWN NO RIGHTS TO MUSIC!!!

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 170,027
Added: 2 years
Runtime: 1:16
Comments: 136

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Entertainment"
Uploaded by: K00L K!Dz Mizz P & Mr D
See more videos uploaded by K00L K!Dz Mizz P & Mr D


Related Videos:

Perm It Up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 17716534
Perm It Up is on iTUNES- https://itunes.apple.com/us/album/perm-it-up-parody-single/id634654650 LIKE, COMMENT, SUBSCRIBE, TWEET & SHARE!!!!...
Sage The Gemini - Gas Pedal (Official Video) ft. IamSu
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 67266492
From the debut album "Remember Me" Available Now! Get it on iTunes! http://smarturl.it/SageRememberMe Twitter - https://twitter.com/SageTheGemini...
Beyonce' - Upgrade U | WilldaBeast Adams | Beyonce' Series pt.1 |
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 48684090
New Website! Buy Tutorial & Merch at: http://www.immabeast.co Choreography by Willdabeast Adams (@Willdabeast__) Video by @DirectorBrazil...
Dancing to Panoramic by Dnac
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 569137
Me just dancing by myself lol
Don't drop that thun thun thun- sexy boys dancing
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 732736
Don't Drop That Thun Thun Thun Choreography - Finatticz ft. Tyga | Monea & K'deja
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1091261
Location: British Virgin Islands Monea Twitter: @darichgirl_1 K'deja twitter: @kaykenna12 facebook: facebook.com/Monea.L.Richardson
Bring It Back , Don't Drop That Thun Thun , Hello Dance Mash Up
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1982508
This was made in 2 days : ) watch this please. Twitters - @LookInAmerah , @ObeyMyVans , @SwaagSoMindless . follow us : )
'Babies Is A Better Dancers Than You' Compilation
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 7974533
These cute babies has a mad dancing skills. Who knows, maybe they are future best dancers. Join Us On Facebook http://www.facebook.com/Compilariz...
Sage The Gemini - Red Nose
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 60647146
From the debut album "Remember Me" Available Now! Get it on iTunes! http://smarturl.it/SageRememberMe Music video by Sage The Gemini performing...
Amazing Street Dancer On America's Got Talent! (Homeless) Turf / Retro
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 38270355
Saw this last night. Had to reshare it This is not my video. thank you for watching! 19mil views!?!?! You Ladies and Gents are amazing! Thank you...
Love jones yg jammin;)
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 5457
I own no right to this music just entertainment purposes only
Next Generation Dancers - Sierra Neudeck - Floor Rookies (The Rage)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 37469452
Next Generation Dancers, Sierra Neudeck • Twitter -- https://twitter.com/SierraNeudeck • Facebook -- https://www.facebook.com/SierraNeudeck •...
2012 - Chris Brown (Fortune Deluxe Edition)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1230133
#6 Off Of Fortune . Now In Stores & On iTunes: http://t.co/p52Z6ARM
Finatticz - Don't Drop That Thun Thun
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 32480393
Music video by Finatticz performing Don't Drop That Thun Thun. 2012 Entertainment One U.S., LP
Child challenges the best dancer in the world and humiliates him
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 9585148
Part 2: http://youtu.be/lrtFE5WW--I
How to Dance Your Way to Sexy Abs With Keaira LaShae
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 754724
This is a video on how to get sexy abs through dance. Hope you enjoy!!! Connect with me on: facebook/twitter/instagram: @KeairaLaShae...
Meehzy & Mecshelle slow down dance
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 20208
Me & cuzzo clownin on tha block !
Ciara body party pt. 1 jammin
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 698
I own snor rights to this music. For entertainment purposes only
Zodiac Sign Pretty Ricky Choreography
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 386
I Do Not Own Any Rights To This Music For ENtertainment Purposes Only...We was Just havin some funn Lol HOpe Ya Like It Lol We Was Jammin Comment...
Sage The Gemini - Gas Pedal (Editor's Cut) ft. IamSu
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 2135377
From the debut album "Remember Me" Available Now! Get it on iTunes! http://smarturl.it/SageRememberMe Music video by Sage The Gemini performing...
Mike Stud - Gas Pedal (Remix) (prod. Louis Bell)
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3185420
Wanted to bring back #SSD & do something outside the box. It's basically a parody-type video, so keep an open mind & make sure to watch it all the...
NEW PARODY DRAKE - STARTING FROM THE BOTTOM PREVIEW. HILARIOUS!!!!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 415805
CHECK OUT MY NEW PARODY GRANNY WEARING APPLE BOTTOMS FROM DRAKE- STARTING FROM THE BOTTOM HERE- http://www.youtube.com/watch?v=NT1kSRy1aYI POST IT...
Sage The Gemini - Gas Pedal (Remix) (Audio) ft. IamSu, Justin Bieber
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3576978
From the debut album "Remember Me" Available Now! Get it on iTunes! http://smarturl.it/SageRememberMe Music video by Sage The Gemini...

Comments:

Author Kaylee Moraine (3 months)
NICE!!!!! That was really good! You guys killed it!

Author Keiyonna Parker (1 year)
This was the bomb they killed it I want to see more.

Author dadrew day (1 year)
Yall did that

Author Makaila The Creator (1 year)
get it... love dhem pants girl

Author whitad30 (1 year)
Werk bestie!!!

Author Ray Payton (1 year)
Tht was dope!!

Author Alexandria Kelley (2 years)
Aye!!!!! that go

Author Crystal Marie (1 year)
I'm going to learn it

Author Tannika crease (1 year)
I like that.....thats whats up....

Author Willow Vinks (1 year)
I am gas pedalling your video

Author Seth Johnson (1 year)
swgg go gurl

Author LUV Mina (1 year)
Ayeee

Author Shirley Miller (1 year)
They kill that shit rock it girl

Author K00L K!Dz Mizz P & Mr D (1 year)
thank u hun

Author jaelyn ramchatesingh (1 year)
shieett! me doing this.. be looking like im trying to get gum off my shoe
lmAO Ian even gone lie.

Author Shanan Cox (1 year)
She killed that shit yo

Author Briana Whittington (1 year)
yall killed this shit

Author Lisa Karis (1 year)
Loved it!

Author Marquel Pierce (1 year)
Y'all was hitting it I like this

Author whitad30 (2 years)
Aye!!!!

Author luvnoh3124 (1 year)
best one have seen!!! needs millions of views

Author Nimericann (1 year)
God Damnn . Y'all Murdered This Dancee

Author Layla Coakley (1 year)
Ya'll killed it!!!

Author TupacMonroe (1 year)
you know she knew she killed it by her facial expression.

Author LexaaDqaf (2 years)
Ya'll Were Both Getting It !

Author Amari T (1 year)
....considering the fact that u can't see her face.

Author najae bain (1 year)
this legit tho (y)

Author SoylaSonrizas (1 year)
Good

Author Mat Kadiri (1 year)
Yo that dance is a modified south dallas swag!! Smh

Author K00L K!Dz Mizz P & Mr D (1 year)
thank u hun!!

Author LaDaria Avery (1 year)
ayeeeee that was sweet asf!!

Author Cheney Newman (1 year)
On beat thats wassup

Author Nevaeh Paige (1 year)
U cant even see her face so STFU?!.....Jeezz :P

Author oYezOYTieoYe (1 year)
aye aye aye xP

Author moni12320 (1 year)
Bessst lol hi Kenaia

Author Isabel Valdez (1 year)
Man gayy go to flze gas pedal dance wayyy better!!!!

Author Michel Olubadewa (1 year)
thumbs up for this , i'm gonna learn this.

Author Salonika Salone (1 year)
Yall did good

Author Snooni Taylor (1 year)
i really didnt get it but cute leggins

Author dasmith819 (1 year)
get it

Author Kurby Austin (1 year)
Nice!

Author nika walker (1 year)
Aye They Killed It !!

Author Sydney Poindexter (1 year)
Frfr , theyy killed that . Likee nuin to it .

Author K00L K!Dz Mizz P & Mr D (2 years)
Thanx love.. Deff think were going to do it again Because we keep messin up
lol and its too short

Author Redmoney1570 (1 year)
Great job

Author iiBeautifulSoul (1 year)
I loved the way yall diid it. so far the best one

Author K00L K!Dz Mizz P & Mr D (1 year)
thank u lovie

Author Dez Zy (1 year)
She killed that

Author kel smith (1 year)
this da best one i seen

Author Nia Larkins (1 year)
Killed it

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website