Videos


Najmocniejsza wiatrówka świata + Śruty Wybuchowe -TEST !!!



Wiatrówka GunPower SSS model Ultra-Flo, test śrutów kompensacyjno-wybuchowych "RedThunder" cal.22.
Warto zobaczyć ! Najmocniejsza wiatrówka w kalibrze 5,5 na całym świecie !

Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 590,400
Added: 5 years
Runtime: 2:38
Comments: 295

Tags for this video:  



Find more videos in the: "Sports"
Uploaded by: gunsmith007
See more videos uploaded by gunsmith007


Related Videos:

Jak zrobić wiatrówkę ?
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 80473
Osadę zrobiłem z calowej deski, kształt dopasowywałem do pozostałych elementów (do lufy, zbiorniczka na powietrze, do mocowania pompki, spustu) i...
How To Make Tracer Pellets
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 438159
I DID NOT make this video just re uploaded thanx to S.E.P. (shooting eggs productions) on metacafe
Polowanie na dziki z Łajkami. Collective boar hunting with dogs Poland, Krasnystaw

Views: 141431
Koło nr 16 "Szarak" w Krasnymstawie polowanie na dziki z psami Collective boar hunting with dogs Poland, Krasnystaw
Hatsan BT65 RB-W First Review with Tunnings video 1
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 629110
This is my new Hatsan air rifle, the BT65 RB-W. Awesome gun, powerful and accurate, come with a serie of nice details for a good price. In this...
Zgubiles klucze od klodki? :P
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 830671
latwe jak cholera tylko trzeba sie nauczyc :D
Tactical-Life.com: Three shots with the Anzio 20mm
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 17537768
Read about this super-long-range weapon at http://www.tactical-life.com/online/special-weapons/anzio-ironworks-monstrous-20mm/
Ground Squirrel Hunting with Edgun PCP Air Rifle
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 1177888
A short video of ground squirrel hunting footage - done with my Edgun Matador .22 Air Rifle. Pellets: JSB 18.1gr @ 900fps Scope: Leaper Accushot...
Air Wolf 70 Yards
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 127747
Shooting Inch target stickers at 70 using Air Arms Field 4.52mm pellets. No lube not cleaned just straight out of the tin.
the tuning of Ranger AT-44
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 123811
how to set more power to Ranger AT-44 ! from 17 joules till 28 J ! wymiana iglicy w Rangerze AT-44 ! the link for the spire...
HATSAN GALATIAN .22 CALIBER (5.5 mm) AIR RIFLE
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 165721
www.gercekav.com Atışlarımızda dürbün kullanılmamış olup, kutudan çıktığı şekli ile fabrika ayarları ile yapılmıştır. ( Shots are made without...
Mosin Nagant
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 3047608
Some shooting and discussion of the Mosin Nagant Model 91/30. I failed to mention that the cartridge it fires is the Russian 7.62 X 54. Other...
Wild Boar Fever 2 - Hunters Video
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1509398
Buy the film: http://www.huntersvideo.com/shop/product/wild-boar-fever-2 This exciting film was filmed in Hungary. For the participating hunters it...
Łuk i strzały z leszczyny
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 157295
Łuk leszczynowy 45# @ 26"
Najlepszy snajper w wojsku
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 257260
AIRGUN SHOOTING ON DISTANCE 200 METERS (218 yards)!
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 971016
I changed pellets for JSB 16 grain .22 caliber,wow! AIRGUN- AIR ARMS S410 XTRA.
Najlepszy film airsoftowy w historii / ASG, Bydgoszcz
Rating Rating Rating Rating Rating
Views: 80882
Podczas małych manewrów grupka graczy airsoftowych napotyka w lesie Przeważające Siły, które dokładnie ją obezwładniają! Jak uśmiech losu, spada...
Cechy i rodzaje wiatrówek pistoletów. Film instruktażowy
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 17953
W filmie będziemy mówić o cechach i rodzajach wiatrówek krótkich dostępnych na naszym rynku. Powiemy w jaki sposób zasilane są wiatrówki...
BALESTRAS ( BESTAS ) CROSSBOW
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 297566
APRESENTAÇÃO
DOKUMAN Odnaleziony depozyt broni AK
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 159665
Po blisko siedemdziesięciu latach odnaleziono depozyt broni należący do jednej z kompanii Batalionu AK "Giewont". W Zbyczynie, Wlkp. eksploratorzy...
Wiatrówka - Pistolet WALTHER CP99 Compact
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 169355
http://www.bron.pl/shopbron/product/WIATROWKI-I-OSPRZET/Wiatrowki-pistolety/Wiatrowka-Pistolet-WALTHER-CP99-Compact/1728 Następca legendarnego...
Karabinek - wiatrówka HAMMERLI AR 20 FT
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 85800
Karabinek Hammerli AR 20 FT został zaprojektowany przez strzelców FT dla strzelców FT. Jest zasilany sprężonym powietrzem. Dzięki wszechstronnym...
Broń dla każdego Polaka
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 455761
Czy taki pomysł posła PO ma sens? Więcej: http://wideo.gazeta.pl/news
Devon AirGunner June Air Rifle Rabbit Hunt Weihrauch HW100 Scopecam
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 1062300
An evening shooting with my Weihrauch HW100 air rifle. Taking control of the local pests.
Pistolet alarmowy WALTHER P99 kal. lufy do 6mm na amunicję 9mm P.A.K.
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 100040
Pistolet alarmowy Walther P99 to broń alarmowa o kalibrze do 6mm na ładunki hukowe typu 9mm P.A.K. Obecnie jest to to najgłośniejszy pistolet...
TWARDY PT-91 polish tank, polski czołg
Rating Rating Rating Rating Rating 
Views: 363329
TWARDY PT-91 następca PT 70. 34 Brygada Kawalerii Pancernej w Żaganiu. TV Polsat

Comments:

Author Barteekk Studio (5 months)
Ja pierdolę co to za szatańskie narzędzie

Author Mati Ptaszyński (8 months)
fajne a wy dajcie twm spokuj

Author krouzik (4 months)
i have zoraki HP01 and have this pellets,best results with this!

Author Wiktor S (1 year)
ile takie śruty kosztują i gdzie kupić można ?

Author Mikołaj Pietras (2 years)
Po pierwsze To nie wiatrówka tylko broń pneumatyczna. po drugie na Broń
powyżej 17 J trzeba mieć pozwolenie po trzecie Fajna~!!! :)

Author Morddamek (4 years)
Troche drogie ;p AK-47? niee lepiej MP5 albo M4 :D

Author Paweł Oracz (1 year)
Po pierwsze, co wg Ciebie to wiatrówka? Po drugie nie żadne pozwolenie
tylko trzeba ją zarejestrować do 5 dni po zakupie.

Author NazwanyUzytkownik (2 years)
Śrut ten powinien być zkazany a dostęp do wiatrówek ograniczony. Zbyt wielu
nieodpowiedzialnych typów kupuje taki sprzęt.

Author Lockerek96 (2 years)
POWIE MI KTOŚ CO TO ZA MUZYKA !!!! JEZU !!!!

Author bartex kakras (1 year)
po co komu wiatrówka wystarczy kupi kusze za dwie dychy gdzieś na jarmarku
czy w miastach turystycznych . a po dwóch strzałach sie rozleci albo nie
korzystac z niej tylko od razu wzmocnic ją metalem np drut blacha i bedzie
z tego nie zła zabawa a po drugie to jest 15x tańsze i jest przy tym więcej
zabawy albo od razu kupi wojskowa kuszę ktora ma teleskop i inne gadżety za
20 000 zł i miec pozwolenie =]

Author Daniel DRC (2 years)
niech ktoś mi poda ten track : ) pozdrawiam

Author piotrasq (1 year)
Przeczytaj paręnaście komentarzy wcześniej ktoś napisał co to jest.

Author Panda Productions (2 years)
esh... "...lol" na koncu miało w domysle zaznaczyc po prostu jak bardzo
bezsensowna byla ta wypowiedzi. (i moja odp. idąca tym tokiem myslenia
rownież, zresztą z zamierzenia) niech kazdy wydaje kase na to na co ma
ochote. ja wydam 4.5 k na szkiełko, ty na kompa, on na wiatrówkę. A jescze
ktos inny na koks panny i lasery. ot, taka mała dygresja. Pozatym na
filmiku pojawia się airhunting.eu ... nie wpadłes na pomysł ze może to
filmik... włascicieli sklepu? Który ten sprzęt sprzedaje? esh..

Author TheLego432 (3 years)
kamerzysta nie bał się że oberwie??

Author Rafal S (1 year)
Pozwolenie czy tylko zarejestrowac??

Author kolo7918 (4 years)
nie jak bazoka

Author analfabetax987 (3 years)
trza było pokazać pocisk "w locie" na pewno fajnie to wygląda.

Author paciol12 (3 years)
to, że ten karabinek jest najmocniejszy na militarii.pl nie znaczy, że jest
najmocniejszy na świecie...

Author Dejavu Janus (10 months)
nawet jesli ta wiatrowke(>17J) zglosiles to mozesz nia strzelac tylko na
strzelnicy

Author Patryk ostroski (1 year)
sprawdź jego osiągi btw wiatrówka

Author Michalllek1919 (2 years)
Do autorów: Wy nie macie co z kasą robić? 4500 zł na wiatrówkę ? ; oo Za
4500 jest zajebisty PC ; oo

Author Michalllek1919 (2 years)
a po chuj wiatrówka komu za 4500. nie lepiej sobie zrobić papier na
normalną broń? stary o niebo lepsze od strzelania z wiatrówki ;)

Author Jesper Kyd (2 years)
Tak z FAC'a poza strzelnicą?

Author Marcin Rosol (1 year)
super! gdzie mozna kupic ta zabawke? i ile kocztuje?

Author RocketFuel92 (2 years)
Ile taki model kosztuję ? I gdzie go można kupić, bo w internecie nigdzie
nie ma ofert ;p

Author TestGun72 (11 months)
Zgadzam się z kolegą

Author Dawid Wozniak (4 years)
zajebista

Author Video Temat (1 year)
Tak to jak korsarka mini - mało co daje i słaba celność.

Author dawid1082 (1 year)
Erudyto, za męczenie takiego szpaka z chęcią obiłbym tobie mordę, a potem
żywcem zęby wyrwał, a na koniec przestrzelił jaja. Z wiatrówki :) Ps.Daruj
sobie odpowiedź. Ps2. Do eko. mi daleko :)

Author gunsmith007 (3 years)
@Malutoros Pójdzie w slavii bez problemu

Author ArielSzaron (3 years)
Przydałaby się też video prezentacja QUACKENBUSH'a:)

Author Panda Productions (2 years)
a ty nie masz co z kasa robic? za 4500 zł na kompa? za 4500 jest zajebista
wiatrówka ...lol

Author MrSebcio215 (1 year)
szkoda że nie wiem jak ją zrobić niestety :(

Author gunsmith007 (4 years)
Na bank nie jest "leprza"!

Author devil75ful1 (4 years)
hajs666 ale masz naj.......ne pod kopulom zrobić licencje to możesz ale w
007 James bond tobie bym nawet berety na co2 nie sprzedał bo psychotestów
to raczej byś nie zaliczył.no chyba ze za hajs

Author Adek Jan (1 year)
High Contrast - Days go by

Author BoberHajsownik (1 year)
PSG-21

Author Mateusz szuliński (2 years)
w te areozoly mogles strzelac z tych wybuchowych ;D

Author daro99707001 (1 year)
i przestań tak srać żarem bo aż mi przez monitor jebie

Author Michał Wojtiuk (1 year)
ja prl to są śrruty SMUGOWE

Author PlastikowyNinja (1 year)
TO WYGLĄDA JAK M-95 :O

Author Skryty Faper (1 year)
ja to chce :D

Author todesrdm (1 year)
a Ty masz pozwolenie na broń? :) przecież w Polsce to graniczy z cudem
jeśli nie jesteś myśliwym czy jakimś "ważniachą"

Author Ntwadumela1 (1 year)
Byłem na stronie u tego gościa i najmocniejsza wiatrówka jaką ma w ofercie
– model .458 LA Outlaw ma 509fpe energii, czyli 690J. Nigdy nie słyszałem,
żeby ktoś z wiatrówką polował na niedźwiedzie i dało się to ponad wszelką
wątpliwość potwierdzić.

Author ulsztain (2 years)
około 5000 tysi ale warto

Author krzyslavv (4 years)
wybuchowymi trzeba bylo strzelac w te puszki :)

Author gunsmith007 (4 years)
Przeczytaj wczesniejsze posty i wtedy sie wypowiadaj. Jeżeli strzelasz z
hatsana i masz z tego frajdę, to znaczy że nie dorosłeś jeszcze do
poważniejszego sprzętu, albo cie po prostu na niego nie stać. Jeżeli
zrobisz z hatsana chociaż 50 jouli to kupię ci Nobla :) Nie porównujmy
gówna do twarogu...

Author Pete (10 months)
Wiatrówki sie kolego rejestruje tylko, o pozwolenie ubiegać sie nie trzeba.
Rejestracji organ policji nie ma prawa odmówić jesli sie zebrało potrzebne
papiery i ma aktualne badania.

Author marcin x (11 months)
Kolejny raz uświadomię szanowne grono! Broń czarnoprochową można kupić bez
pozwolenia (colty, remingtony..) jak nie zarejestrujesz nie kupisz prochu.
Co do broni na pociski scalone: zapisujesz się do klubu strzeleckiego
wyrabiasz patent strzelecki, wyrabiasz licencję sportową, następnie badania
lekarskie i wniosek do milicji o POZWOLENIE NA BROŃ DO CELÓW SPORTOWYCH.
Teraz jak spełnisz warunki formalne muszą dać!! I niech was nie zmyli..
kupisz na to KBKsy jak i kałacha czy magnum... Pozdrawiam

Author Ayesss (2 years)
niestety nie masz racji... jego moc mozna regulować od 20J do... aż 160J
więc tytuł filmu nie jest bez sensu

Embed Video:

URL 
Link 

Search Video

Top Videos

Top 100 >>>

Videos

Analyse website